Imieniny:
Szukaj w serwisieWyszukiwanie zaawansowane

Biznes

2006.11.02 g. 22:44

Dobre perspektywy dla firm organizujących wystawy, targi, kongresy


Polski rynek targów, choć młody, rozwija się w zaskakująco dobrym tempie. W liczbie organizatorów, ilości imprez targowych oraz miast, w których urządza się targi, przewyższamy europejskie potęgi gospodarcze. Targi w Polsce stały się już przemysłem.

 

To jaką rolę pełnią targi w życiu firm wie każdy przedsiębiorca. Uczestnictwo w nich to doskonała okazja do oceny własnej pozycji na rynku i projektowania kierunków rozwoju. To idealne miejsce do promocji swoich produktów i zawierania nowych kontraktów.
O korzyściach uczestnictwa w targach dla przedsiębiorstw można by mówić bez końca. Wiedzą o tym przedstawicieli krajowego i światowego biznesu, dla których obecność na targach jest niezbędnym ogniwem rozwoju.

 

Rozkwit przemysłu targowego, który intensywnie się rozwija to wielka szansa również dla firm oferujących usługi związane z montażem i obsługą stoisk targowych. Dla oferentów takowych usług pojawiła się właśnie kolejna okazja do zawarcia intratnego zlecenia. 25–go października Polska Organizacja Turystyczna ogłosiła przetarg, którego przedmiotem zamówienia jest udostępnienie wykonanego zgodnie z projektem, polskiego stoiska narodowego (PSN) na wybranych międzynarodowych targach turystycznych.

 

Wykonawca zamówienia byłby zobowiązany w latach 2007-2009 do wykonywania zadań
w ramach w/w przedmiotu zamówienia tj. aranżacja PSN, wykonanie grafik, podłączeń wodnych, elektrycznych i internetowych oraz oświetlenia i nagłośnienia. Ponadto wykonawca odpowiedzialny byłby za obsługę techniczną PSN podczas całego okresu trwania poszczególnych targów oraz za ubezpieczenie, składowanie, konserwacje i transport wszystkich elementów PSN.

 

Do 20 listopada b.r. można składać wnioski dotyczące uzyskania odpowiednich dokumentów. Składanie ofert o dopuszczenie do udziału w postępowaniu mija z dniem 21.11.2006r. o godz. 12-tej. Adres instytucji zamawiającej to: Polska Organizacja Turystyczna, ul. Chałubińskiego 8, 00-613 Warszawa.

 

Usługi podobne jak w powyższym zamówieniu powinny cieszyć się w najbliższym czasie coraz większym powodzeniem. Na rynku targów pojawia się coraz więcej oferentów, coraz więcej produktów i usług jest oferowanych i jednocześnie otwierają się nowe rynki. Ponieważ żaden inny instrument komunikacji i marketingu nie jest szybszy, pewniejszy, praktyczniejszy niż właśnie targi, dlatego będziemy mieli do czynienia ze wzrostem gospodarki targowej. Dla firm oferujących usługi związane z montażem stoisk, wystaw będzie to oznaczało jedno-więcej zleceń!

 

Źródło: www.bizzone.pl

 

 



Opublikowal: Michał Pawlik
-
Serwis oprogramował Jacek JabłczyńskiCopyright(c) 2002 - 2014 Fundacja Promocji m. st. Warszawy