Imieniny:
Szukaj w serwisieWyszukiwanie zaawansowane

Dla mieszkańca

2011.07.22 g. 15:19

1600 osób na Torze Służewiec utworzy logo WWF.


WWF jest międzynarodową organizacją, która od lat chroni przyrodę w Polsce i na świecie. Akcja pod hasłem "Zrobiłem to dzięki pandzie" jest kampanią edukacyjną, której celem jest motywowanie społeczeństwa, poprzez wskazanie konkretnych aktywności wybranych osób, do podjęcia działania na rzecz przyrody.

Kluczowym elementem kampanii jest event angażujący 1600 osób zorganizowany 23 lipca w Warszawie na Torze Służewiec w godzinach 10.00 – 15.00.

 


"Zrobiłem to dzięki pandzie" - 1600 osób symbolizujących 1600 pand żyjących na wolności ustawi się wraz z przedstawicielami WWF oraz gwiazdami, w kształt pandy w parku na terenie Toru Służewiec. Będzie to wielki pozytywny manifest wyrażający wspólne zaangażowanie w ochronę przyrody i konieczność działania. Symbolika eventu będzie podwójna - 1600 osób ustawionych w kształt pandy zwraca uwagę, że na wolności żyje tylko 1600 pand. Panda jest symbolem WWF - organizacji chroniącej przyrodę na świecie od 50 lat. Podejmując wysiłek - 1600 osób zbierze się aby ustawić się w kształt pandy - chcemy pokazać Polsce i światu, że musimy działać razem i tylko wtedy nasze działania są skuteczne i przynoszą wymierne korzyści.


Dodatkową zachętą do wzięcia udziału będzie gift w postaci koszulki WWF oraz możliwość wygrania nagrody głównej – wyjazdu do Chin i zobaczenia pandy na żywo. Wręczenie koszulek odbędzie się tuż przed ustawieniem 1600 osób w kształt pandy.


Rejestracja osób obywa się na FB oraz stronie wwf.pl. Specjalnie opracowana aplikacja pozwoli zarejestrować się do wzięcia udziału w akcji. Aby się zarejestrować należy podjąć proekologiczne zobowiązanie w życiu codziennym i opublikować je na FB. Następnie aplikacja losowo umieści daną osobę w jednym z 1600 pól tworzących kształt pandę. W tej chwili zostanie jej przydzielone konkretne miejsce oraz odpowiednia koszulka - biała lub czarna. Dzięki dwóm kolorom koszulek otrzymamy finalnie biało czarną pandę.

 

Koniec rejestracji nastąpi w chwili gdy każde z 1600 pustych pól tworzących kształt pandy na FB zostanie zapełnione osobami w białych i czarnych koszulkach. Całość zostanie sfilmowana  "z lotu ptaka", dzięki czemu otrzymamy piękny film, który będzie promowany w internecie po evencie.
Celem kampanii WWF jest zwrócenie uwagi na fakt, że tylko wtedy możemy skutecznie chronić środowisko naturalne kiedy robimy to razem, a liczą się nawet najmniejsze gesty. WWF od lat edukuje i namawia Polaków do działań proekologicznych.


Liczy się aktywność każdego i każdy z nas może i powinien coś zrobić dla przyrody i dla Ziemi. Monika Richardson pomogła chronić rysie (biorąc aktywny udział w kampanii na rzecz rysi oraz przekazując 1% podatku na ich ochronę), Pascal Brodnicki zrezygnował z kupowania i jedzenia ryb zagrożonych wyginięciem, studentka z Hajnówki podpisała petycję by chronić Puszczę Białowieską, ktoś inny przestał używać toreb foliowych, dziennikarka z Warszawy wyłączyła światło podczas Godziny dla Ziemi.

Tor Służewiec jest partnerem kampanii „Zrobiłem to dzięki pandzie”. W ramach współpracy Tor Służewiec bezpłatnie użyczył teren parku i włączył się w działania komunikujące wydarzenie na stronie torsluzewiec.pl oraz na profilu „Wokół Służewca” na FB.



-

Dziś w Warszawie

Jutro w Warszawie

Zobacz także


2010.02.09 g. 23:41

Nasi Partnerzy










2009.12.06 g. 23:04

Warszawa – przecieramy szlaki

Projekt "Przetarty Szlak" - ułatwiamy życie
Nasza Fundacja chce wziąć czynny udział w ułatwianiu życia mieszkańcom stolicy. Również osobom niepełnosprawnym ruchowo, które mogą napotykać trudności w przemieszczaniu się po mieście na wózkach inwalidzkich czy o kulach.

Serwis oprogramował Jacek JabłczyńskiCopyright(c) 2002 - 2014 Fundacja Promocji m. st. Warszawy