Atrakcyjne ceny biletów mają sprawić, że połączenie lotnicze stanie się dostępną dla wszystkich alternatywą dla męczącej sześciogodzinnej podróży drogą lub koleją.
Inauguracyjny rejs z lotniska Babimost do stolicy odbędzie się w poniedziałek, 20 czerwca 2011 r.
Samolot Saab 340 przewoźnika SprintAIR
Połączenie realizowane będzie wyposażonym w 33 miejsca pasażerskie samolotem turbośmigłowym typu Saab 340 o zasięgu regionalnym. Samolot będzie operował na trasie:
od poniedziałku do piątku.
Dodatkowo, specjalnie z myślą o studentach studiujących w trybie zaocznym na warszawskich uczelniach oraz pasażerach podróżujących w obu kierunkach w celach turystycznych uruchomione zostanie weekendowe połączenie w specjalnej promocyjnej cenie. Rejsy odbywać się będą według następującego rozkładu:
Loty Zielona Góra (IEG) – Warszawa (WAW)
Loty Warszawa (WAW) - Zielona Góra (IEG)
Sprzedaż biletów odbywać się będzie za pośrednictwem systemu rezerwacji, który będzie dostępny na stronie przewoźnika www.sprintair.eu do końca bieżącego tygodnia. Najtańsze bilety w taryfie promocyjnej dostępne będą w cenie 149 złotych brutto.
„Liczymy, że atrakcyjne ceny biletów sprawią, że połączenie lotnicze będzie stanowić oczywistą alternatywę komunikacyjną dla podróżnych z Warszawy i Zielonej Góry. Średni koszt biletu kolejowego w pierwszej klasie w jedną stronę to ok. 150 złotych, koszt podróży jednej osoby samochodem osobowym jest jeszcze wyższy. Dlatego start połączenia Babimost - Warszawa nie tylko oszczędzi Zielonogórzanom wielu godzin męczącej podroży drogą lub koleją, skracając ją z sześciu godzin do niecałych 70 minut, ale również będzie korzystnym cenowo rozwiązaniem transportowym, pozostającym w zasięgu ręki i portfela każdego podróżnego”
- mówi Adriana Fibingier, rzecznik prasowy firmy SprintAir.
SprintAir SA
jest polskim przewoźnikiem lotniczym świadczącym lotnicze usługi transportowe od ponad siedmiu lat. Głównym profilem działalności spółki są przewozy cargo oraz chartery lotnicze. SprintAir wykorzystuje największą na świecie flotę samolotów Saab 340 w wersji cargo. Obok 11 samolotów tego typu, spółka dysponuje jednym samolotem pasażerskim oraz dwoma turbośmigłowymi samolotami L-410 (jednym własnym oraz jednym dzierżawionym) oraz jednym samolotem AN-26 podnajmowanym w modelu ACMI od przewoźnika ukraińskiego.