Imieniny:
Szukaj w serwisieWyszukiwanie zaawansowane

Biznes

2009.08.04 g. 11:52

Unikatowa akcja ZTM

Czyli reklama firmy GG



Od dziś przez 3 dni
ZTM będzie napędzał klientów
dla GG Network SA

A wszystko pod płaszczykiem promocji personalizacji karty miejskiej.

 

 

 

Pan Skwarek z ZTM przysyła informację:

 

"Przesyłam informację o unikatowym projekcie ZTM i Gadu-Gadu pod hasłem... "
Tylko 72 godziny na zdobycie ekskluzywnej WKM z logo Gadu-Gadu!"
"Więcej informacji będzie publikowanych na bieżąco na stronie portalu GG Network SA

 

 

 

 

Tymczasem pani Kiedos z Działu Public Relations GG Network S.A.nadsyła informację, w której znajdujemy m.in.:

 

"Celem wspólnej akcji ZTM i GG jest sprowokowanie tysięcy pasażerów do niezobowiązujących pogadanek w drodze do pracy, na zakupy. Jak nigdy dotąd, warszawianie będą mieli możliwość anonimowej zaczepki, rozmowy, zagadnięcia z inną osobą, podróżującą parę metrów dalej. Dzięki GG rozmowę taką będzie można nawiązać zdalnie, bezpłatnie, przez komórki, pisząc do siebie lub wysyłając np. "buźki"."

 

"Gdy znajdziemy się w zasięgu nadajnika, wystarczy uaktywnić w komórce połączenie bluetooth (odbieranie i wysyłanie danych - jest to bezpłatne), poczekać chwilę na zgłoszenie się Gadu-Gadu (pojawi się komunikat w komórce pytający o zgodę na pobranie komunikatora), następnie zaakceptować komunikat i pobrać komunikator (powinno to potrwać niecałą minutę)."

 

"Jeśli akcja spotka się z dużym zainteresowaniem, niewykluczone, że zostanie przeprowadzona również w innych miastach w kraju."

 

 

 

ZTM przykłada rękę do pozyskania przez GG Networks SA nowych klientów, szczególnie młodych ludzi.

 

Bo jak już zainstalują sobie GG to co potem?

 

Otóż jak donosi strona GG,:

 

Aby przedłużyć usługę Mobilne Gadu-Gadu, należy wysłać SMS

Numery, na które należy wysyłać SMS to:

 

  • 7136 - koszt 1,22PLN (1PLN + VAT) - przedłuża aktywność usługi o 7 dni
  • 7455 - koszt 4,88PLN (4PLN + VAT) - przedłuża aktywność usługi o 30 dni
  • 7936 - koszt 10,98PLN (9PLN + VAT) - przedłuża aktywność usługi o 90 dni

 

 

  


Czymże jest więc unikalna akcja ZTM jak nie eventem marketingowym na zlecenie GG?

  

A co do karty miejskiej, to zdecydowanie wolałbym na niej logo Legii lub Polonii niż słoneczko GG.
A już najbardziej to chciałbym ładną Syrenkę

 



Opublikowal: Michał Pawlik
-
Serwis oprogramował Jacek JabłczyńskiCopyright(c) 2002 - 2014 Fundacja Promocji m. st. Warszawy