"Dziennik Gazeta Prawna" informuje - już wiosną, nie wychodząc z domu, załatwimy wszystkie sprawy w urzędzie korzystając z internetu.
Ustawa o informatyzacji urzędów administracji publicznej, sądów, urzędów skarbowych i ZUS została przyjęta przez Sejm. Nowe prawo wejdzie w życie trzy miesiące po opublikowaniu w Dzienniku Ustaw. Obecnie regulacje czekają na zatwierdzenie przez Senat a potem na podpis Prezydenta.
Każde podanie, wniosek, skargę czy sprostowanie niewłaściwych danych w prawie jazdy będzie można wysłać przez internet. Wystarczy tylko na stronie internetowej urzędu założyć specjalne konto i - osobiście, w urzędzie - dokonać jednorazowego potwierdzenia wpisanych tam danych - podaje Dziennik
Nie będzie już wymagany drugi podpis (kwalifikowany) a każde wysłane elektronicznie podanie dotrze do urzędu i taką samą drogą nadejdzie odpowiedź.