W dniach 20-22 czerwca odbędzie się po raz pierwszy w Warszawie „Weekend z Reklamą”, zbiór popularnych imprez o tematyce reklamowej.
„Weekend z Reklamą” ma na celu popularyzację idei reklamy, jej technologii i dokonań polskich twórców tego gatunku.
Przedsięwzięcie obejmie 5 wydarzeń skupionych w okresie od 20 do 22 czerwca br.
Wszystkie z nich zostaną zorganizowane w centrum Warszawy.
- Muzeum Techniki,
- Kinoteka
- oraz placu przed Pałacem Kultury i Nauki.
-
Przedsięwzięcie realizuje Wyższa Szkoła Promocji w Warszawie we współpracy ze Studiem Filmowym Odeon Rybarczyk.
Adresatami przedsięwzięcia są młodzi ludzie - odbiorcy i pasjonaci reklamy.
Program Weekendu z Reklamą obejmuje:
- 20.06 (Piątek) godz. 10.00
Muzeum Techniki w Warszawie.
Seminarium: „Postprodukcja obrazu filmowego. Technologie XXII wieku”.
Seminarium obejmie prezentację, referat i dyskusję.
Panel ma składać się z trzech części:
- Efekty specjalne
- Korekta kolorystyczna
- Montaż filmowy.
- 20.06 (Piątek) godz. 18.00
Kinoteka. Przegląd: „Polski Film Reklamowy. Prehistoria”.
Montaż polskich archiwalnych filmów reklamowych.
Prowadzenie: Paweł Sosnowski (dyrektor Festiwalu Złote Orły).
- 21.06 (Sobota) godz. 14.00
Plac przy PKiN od strony Al. Jerozolimskich.
Koncert: „O groszku. Polska piosenka reklamowa”.
Koncert bez komentarza.
WSTĘP WOLNY
- 22.06 (Niedziela) godz. 11.00
Muzeum Techniki w Warszawie.
Seminarium: „Kompozycja muzyczna w reklamie”.
Seminarium obejmie trzy części:
- Charakterystyka kompozycji muzycznej w reklamie (prowadzenie: Michał Ostoja-Ostaszewski, kompozytor muzyki użytkowej, muzyk, aranżer);
- Pozyskiwanie kompozycji muzycznych na potrzeby reklamy (prowadzenie: Małgorzata Przedpełska-Bieniek, producent muzyczny, szefowa Studia Sonoria);
- Współczesny warsztat kompozytora (prowadzenie: Hubert Chłopicki, specjalista w zakresie konfiguracji sprzętu i aplikacji muzycznych, firma Audio Factory).
- 22.06 (Niedziela) godz. 18.00
Kinoteka.
Przegląd: „Kopytko. Polski humor w reklamie TV”.
Prezentacja polskich filmów reklamowych opartych na technice humoru udostępnionych przez agencje:
- Ad Fabrika FCB,
- BBDO Warszawa,
- Change,
- G7,
- Leo Burnett Warsaw,
- McCann Erickson Polska,
- Publicis,
- PZL,
- Red8 Communication Group,
- Saatchi & Saatchi Poland,
- Scholz And Friends Warszawa,
- Upstairs/Y&R Warsaw.
Bilety na seminaria będą dostępne przed imprezami :
- w Muzeum Techniki w cenach
- 30 zł (normalny)
- 15 zł (ulgowy).
- Bilety na projekcje są dostępne w Kinotece w cenach
- 24 zł (normalny)
- 12 zł (ulgowy).
Na wszystkie imprezy tegoroczni ...
- ...maturzyści mają wstęp bezpłatny.