Oferty pracy
2012.04.27 g. 11:48
Customer Administration B2B
Obecnie dla jednego z naszych Klientów, poszukujemy kandydata na stanowisko: Customer Administration B2B
Opis stanowiska:
- Koordynowanie działań operacyjnych w dziale B2B
- Zapewnienie prawidłowej realizacji zamówień Klientów B2B
- Koordynowanie wysyłek zamówień
- Wsparcie działań mających na celu realizację planu sprzedażowego
- Współpraca z Doradcami Klienta i Technologami, Działem Logistyki, Działem Produkcji Wymagania:
- Doświadczenie w branży B2B FMCG
- Dobra organizacja pracy
- Orientacja na realizację celu
- Dobra znajomość języka angielskiego
- Prawo jazdy kat. B Oferujemy:
- Atrakcyjne wynagrodzenie
- Pracę w firmie będącej liderem w branży stawiającej na rozwój pracowników
- Bardzo dobrą atmosferę pracy
- Samodzielność działania
Forma kontaktu: Osoby zainteresowane ofertą proszone są o przesłanie swojego cv i listu motywacyjnego na adres e-mail: rekrutacja@timework.pl
W tytule wiadomości prosimy o podanie nazwy stanowiska.
Time Work Sp. z o.o. s.k. Agencja Pracy tymczasowej została założona w 2003 roku. Jesteśmy prężnie działającą Agencją Pracy. Zapewniamy nowoczesne rozwiązania HR w zakresie leasingu pracowniczego, rekrutacji oraz selekcji pracowników. Firma Time Work posiada certyfikat wpisu do rejestru podmiotów prowadzących agencje zatrudnienia o numerze 3690.
-