Spośród ponad 400 zgłoszonych kandydatur wyłoniono pięciu finalistów w 11 kategoriach konkursowych. W kategorii Sport w Miastach i Regionach wśród nominowanych znalazła się m.in. Warszawa.
Ceremonia wręczenia Nagród Biznesu Sportowego to główny punkt dwudniowego spotkania Dni Marketingu Sportowego, podczas którego wyróżniane jest to, co najlepsze w polskim sporcie i biznesie. To także okazja do zdobycia wielu kontaktów na przyszłość – powiedział Kenny MacLeod z Celticu Glasgow, laureat nagrody zagranicznej w ramach jednej z poprzednich edycji konkursu.
Nagrody Biznesu Sportowego honorują osoby i organizacje, które swoją postawą i działaniami wzmacniają relacje pomiędzy sportem i biznesem. Laureatów nagród poznamy m.in. w kategoriach Sponsor Sportu, Wydarzenie Sportowe i Sport w Miastach i Regionach. W tej ostatniej kategorii rywalizować będą Warszawa, Poznań, Bydgoszcz, Sopot i Łódź.
Zwycięzców wyłoni głosowanie 15-osobowej Rady Statuetek, w której zasiadają eksperci marketingu sportowego, w tym prezes Związku Firm Public Relations, Paweł Trochimuk, oraz prof. dr hab. Andrzej Sznajder z SGH w Warszawie.
Laureatów Nagród Biznesu Sportowego poznamy podczas VI Gali Sportu i Biznesu, która odbędzie się 5 listopada w Centrum Olimpijskim w Warszawie.
Więcej informacji o wydarzeniu można znaleźć na stronach: www.statuetkidemes.pl