O zmianie nazwy stadionu Legii było głośno już od kilku miesięcy. Dopiero dzisiaj jednak klub zdecydował odkryć część kart dotyczących nowego sponsora. Na oficjalnej stronie drużyny pojawił się komunikat informujący o zawiązaniu współpracy: "Pomiędzy Pepsi-Cola General Bottlers Poland Sp. z o.o. a Klubem Piłkarskim Legia Warszawa SSA została zawarta umowa sponsoringu.
Jednym z elementów porozumienia jest rozpoczęcie prac związanych z umieszczeniem materiałów promocyjnych sponsora na stadionie przy ul. Łazienkowskiej 3 w Warszawie. Początek pierwszego etapu prac został wyznaczony na dzień 18 lipca, a zakończą się one na przełomie lipca i sierpnia. W momencie ukończenia pierwszego etapu prac zostanie zorganizowane spotkanie dla przedstawicieli mediów, podczas którego przedstawione zostaną informacje dotyczące dalszych prac i szczegółów umowy sponsoringu.
Co prawda, w komunikacie nie ma ani słowa o zmianie nazwy stadionu, ale już wiadomo, że to także nastąpi. Potwierdził to rzecznik klubu Michał Kocięba w rozmowie z portalem TVN Warszawa.
W Europie "sponsorowane" nazwy to normalna praktyka stosowana przez kluby piłkarskie: Bayern Monachium gra na Allianz Arenie, zaś londyński Arsenal występuje na Emirates Stadium. W Polsce zrobiła tak m.in. Lechia Gdańsk (PGE Arena). Zmiana nazwy popularnego "Ł3" nastąpi wraz z rozpoczęciem nowego sezonu.
Pierwszym meczem Legii na Pepsi Arena będzie starcie z Zagłębiem Lubin, 31 lipca.