Motywem przewodnim konkursu są specjalnie przygotowane punkty widokowe, z których można podziwiać miejską panoramę.
Fot. Paweł Brzeziński
Zadaniem uczestników jest obejrzenie kilku obrazków, i ich opisanie, a także zaproponowanie urzędnikom hasła promocyjnego.
Proponowany slogan mający przekonać odbiorców, że warto odwiedzić Warszawę nie może liczyć więcej niż 50 znaków.
Nagrodą jest załadowanie się do gondoli pomarańczowego balonu przy Moście Siekierkowskim.
Balon wznosi się na wysokość ok. 120 m nad poziom gruntu, wisi chwilę i jest ściągany na ziemię. Trwa to ok. 15 minut.
Konkurs, pytania i formularz odpowiedzi znajduje się w serwisie Urzędu Miasta.
Udział jest bezpłatny, ale trzeba mieć ukończone 18 lat.
Widać Urząd uznaje młodzież za słabo kreatywną. -:)
W nagrodę Urząd wręczy 10 podwójnych wejściówek na pionową przejażdżkę balonem tym szczęśliwcom, którzy poprawnie odpowiedzą na pytania obrazkowe i zaproponują slogan reklamowy, który spodoba się w Urzędzie.
Należy zwrócić szczególną uwagę na zapisy regulaminu, który uczestnik musi zaakceptować.
W przypadku wygranej zdolny kopyrajter zobowiązuje się do zrzeczenia się wszelkich praw majątkowych do zaproponowanego sloganu reklamowego.
Koniecznie proszę zapoznać się z regulaminem a szczególnie z jego §3 (plik PDF).
Normalny bilet wstępu na balon kosztuje 40 zł.
Konkurs trwa do 31 lipca 2013 r.
Organizatorem jest m.st. Warszawa a sponsorem nagrody jest Stacja Balon
Chętnych do udziału w konkursie „Kulturalne uniesienie” urząd zaprasza na stronę: