Pierwsze będą w Warszawie już w sierpniu br.
Całość — czyli 15 ponad 31-metrowych, niskopodłogowych, wieloczłonowych wozów — przyjedzie do naszego miasta do końca października.
Tramwaje te będą jeździły na zmodernizowanej trasie tramwajowej pomiędzy pętlą Banacha a pętlą Gocławek.
Komentarze Internautów z grupy dyskusyjnej ztm.news (serwer news.ztm.waw.pl):
Dominik Z.
Nawet nie sa takie brzydkie. Gdyby jeszcze poprawili przod tj ksztalt i umiejscowienie reflektorow przednich i wszystko ponizej, byloby znacznie ciekawiej. Ogolnie z zewnatrz nie jest zle, ciekawe jak bedzie w srodku.
Hubert Kasprzyk
Ups, połówkowe drzwi z tyłu.
Cometto
> Ups, połówkowe drzwi z tyłu.
To nic, drzwi jest i tak wiecej niż np. w ubocie i tyle samo co w składzie 105.
Grzegorz W. Fedoryński
> To nic, drzwi jest i tak wiecej niż np. w ubocie i tyle samo co w składzie 105.
Właśnie, że coś. Ostatnie drzwi powinny mieć dobrą przepustowość niezależnie od ogólnej ich ilości w wagonie.
Jacek Hirny
Kyrielejson, za te motylki webmaster powinien pójść siedzieć.
A jamnik wygląda ładnie.
MC
"wieloczłonowe"? To nie można policzyć ile tych członów jest? Pewnie to tajna informacja.
(osa)
Wystarczyło przełamać monopol Konstalu i zaczęły te tramwaje jako tako wyglądać.
Na wspomnienia o tych wszystkich "brzydkich kaczątkach" i "amfibiach" z lat 90. - co to się nazywało popieraniem rodzimego przemysłu w Chorzowie - aż się źle człowiekowi robi.
Grzegorz W. Fedoryński
Ja też patrzę na design z PESY całkiem przyjaźnie, ale jednak wystająca warga hipolitów to nie jest dokładnie to, o co chodzi. Z drugiej strony jak spojrzeć na wrocławskie kartofle, to i tak mamy szczęście...
(osa)
> Ja też patrzę na design z PESY całkiem przyjaźnie, ale jednak wystająca
> warga hipolitów to nie jest dokładnie to, o co chodzi.
Nie no te z Poznania, to prawie jak poprzednie z Chorzowa. Nie widzę specjalnej różnicy. Przełomem będą bydgoskie, choć początkowo byłem sceptyczny wobec tego wyboru.
Linki do zdjęć na stronach Tramwajów Warszawskich