Imieniny:
Szukaj w serwisieWyszukiwanie zaawansowane

Biznes

2011.05.07 g. 10:30

Port Wisła – Pepsi szturmuje Warszawę

Marketingowa walka koncernów przed Euro 2021?

Po wczorajszej bibie dla VIPów, dziś otwarcie dla publiczności miasteczka wodnego nad Wisłą. Nawet Syrenka ma kapsel Pepsi zamiast tarczy.
Zakochaj się w PepsiCo?

 

Plociuchy na mieście gadają, że urzędnicy już „sprzedali” nazwę stadionu Legii niebieskiemu koncernowi (proszę nie mylić z Big Blue). Ale to bliżej magla.
Tymczasem faktem stało się wybudowanie miasteczka rozrywki i rekreacji w barwach PepsiCo.

 

 

Tuż przy Płycie Desantu na Cyplu Czerniakowskim zaczęło działać miejsce gdzie znajdziemy boisko do piłki plażowej, badmintona, ściankę wspinaczkowa, tor do jazdy seagwayem, stoły do ping ponga, wypożyczalnię rowerów, a nawet niueduży basen i kilkaset ton piachu.
Są też 2 bary, namiot gier video, a także siłownia jak ktoś zechce popakować ;)
Można też poleżeć w hamaku.

 

 

Dziś premiera, więc wszystko za darmochę, ale już od jutra firma Sound of Music, która jest realizatorem tej kampanii marketingowej PepsiCo, będzie pobierać opłaty.
Jakie? Można zobaczyć na zdjęciach.

 

 

Firma PepsiCo od lat w Warszawie funkcjonowała w cieniu swego największego konkurenta na rynku napojów, czerwonej Coca Coli.
Jej mobilizacja marketingowa przed mistrzostwami Euro 2012 w Warszawie od dziś jest widoczna dla kibiców jak na dłoni.
I tych którzy będą mostem Poniatowskiego czy Łazienkowskim zmierzać na mecze, jak i tym którzy będą pływać tramwajami i łodziami po Wiśle

 

Mieszkańców Warszawy powinna cieszyć ta instalacja nad Wisłą, której bez pieniędzy PepsiCo i pomysłu SoM zapewne długo by nie było.
Ponieważ Sound of Music to firma z grupy Adventure in Poland, spodziewać się można kolejnych ciekawych wydarzeń nad i na Wiśle.

 

Pepsico dobrze wybrało partnera, bo przecież w swym portfolio ma już z sukcesem zrealizowane kampanie dla Coca Coli, a jak mawia szef SOM pan Maciej Sobkowiak, słowo u niego droższe od pieniędzy i nigdy nikogo w biznesie nie wykolegował.

 

 

Podobna instalacja, „Port Chorzów”, rusza dziś w Chorzowie na Dużej Łące w Wojewódzkim Parku Kultury i Wypoczynku.
Pozdrawiamy Chorzów!

 

Jaka będzie odpowiedź Coli? Może jej nie być wcale. Coca Cola ma podpisany kontrakt sponsorski z UEFA do 2017 roku i będzie tą firmę widać wszędzie.
Jeśli tak to szkoda, bo taka wojenka mogłaby przynieść wiele korzyści dla Warszawy i jej gości.

 



Opublikowal: Michał Pawlik
-
Serwis oprogramował Jacek JabłczyńskiCopyright(c) 2002 - 2014 Fundacja Promocji m. st. Warszawy