To drugie, obok opisywanej już przez nas gazety Homo Mizerus, wydawnictwo podejmujące próbę aktywizacji społeczno-zawodowej i tworzy możliwość powrotu do społeczeństwa. Połowa ceny WSPAK pozostaje w kieszeni sprzedawcy.
WSPAK jest wolny od tematyki politycznej, erotycznej, plotkarskiej. Nie zajmuje się aferami, nepotyzmem, korupcją. Stawia na NORMALNOŚĆ, promuje postawy obywatelskie, rozwój społeczności lokalnych, osobistą walkę z przeciwnościami losu, nałogami, alienacją społeczną, biedą.
Jak pisze w drugim numerze Barbara Kaznowska, Redaktor Naczelna:
Mija pierwszy miesiąc od powstania magazynu ulicznego WSPAK. Kiedy ktoś pyta mnie, jak idzie sprzedaż, odpowiadam: „z entuzjazmem." Bo właśnie tak jest.
Zachęcam do lektury nowego wydania.
Piszemy m. in. o tym:
Satysfakcja, kiedy my, wydawcy, w urzędach, instytucjach, organizacjach i firmach spotykamy wspaniałych ludzi, chcących nas wspierać, jest ogromna. Ale równie wielka jest radość, kiedy dochodzi do zespołu kolejny sprzedawca. I kiedy wraca do punktu wydawania gazet uszczęśliwiony, bo ktoś poklepał go po ramieniu, a kto inny pogratulował pracy. Wtedy wiemy, że nie zarabiane przez nich pieniądze są w tym wszystkim najważniejsze...
Wydawca
Główny Partner
Redakcja
Redaktor naczelna
Zastępca red. naczelnej
Zespół
Marketing
Strategia i Rozwój
Public Relations
Dystrybucja
Całemu Zespołowi życzymy sukcesów i dynamicznego rozwoju.