Już w najbliższy wtorek, 8listopada, o godzinie 9.00 Fundacja CMP – Czy Mogę Pomóc? rzuca kolejne wyzwanie tym razem kamienicy nr 14.
Wspólnie z firmą Hamilton, tym razem w ciągu zaledwie kilku godzin dzięki nowatorskim rozwiązaniom zostanie wyczyszczona cała elewacja parteru kamienicy Chmielna 14. Pan Robert Śpiewakowski, właściciel firmy Hamilton, w ramach współpracy z Fundacją, zgodził się na wyczyszczenie tej elewacji całkowicie bezpłatnie.
Będzie to wyjątkowy pokaz nowatorskiej metody czyszczenia elewacji niskociśnieniową metodą strumieniowo- ścierną, która nie powoduje przegrzania materiału i uszkodzenia czyszczonej powierzchni. W pracy zostaną wykorzystane biodegradalne granulaty, posiadające certyfikaty UE.
Fundacja CMP – Czy Mogę Pomóc? już od dwóch lat prowadzi projekt Chmielna. Udało się jej odbić z rąk wandali już wiele kamienic na Chmielnej. Dzięki Fundacji powstał projekt rewitalizacji tej ważnej warszawskiej ulicy, montowane są kamery monitoringu, pojawia się dekoracja na święta. Fundacja organizuje lub współorganizuje także życie publiczne wprost na warszawskim deptaku (koncerty, festiwale, jarmarki), wydaje własną gazetę „Gazeta Na Chmielnej”, pobudzając mieszkańców i przedsiębiorców do aktywności społecznej.
W imieniu Fundacji Serdecznie zapraszamy do przyjścia w ten wyjątkowy dzień i uczestniczenia w procesie przemian. Jeszcze nigdy tak łatwo i tak szybko niemożliwe było wyczyszczenie tak dużej powierzchni. Jak zapewniają organizatorzy - to absolutny hit.
Akcja JEDEN DZIEŃ = JEDNA KAMIENICA to początek współpracy między fundacją CMP – Czy Mogę Pomóc? a firmą Hamilton, która od tej pory zacznie profesjonalnie dbać o wizerunek ulicy wspólnie z nami.
Sponsorami PROJEKTU CHMIELNA są Centrum Medyczne CMP (www.cmp.med.pl) oraz Dom Towarowy Braci Jabłkowskim (www.dtbj.pl).
Chcemy, aby o projekcie Chmielna wiedziało coraz więcej osób, licząc na wsparcie finansowe nowych sponsorów. Na akcję JEDEN DZIEŃ = JEDNA KAMIENICA zapraszamy zatem najznamienitszych Urzędników, odpowiedzialnych za wizerunek Warszawy oraz media.