Od 22 września dwa POPy - Punkty Obsługi Pasażerów Zarządu Transportu Miejskiego będą otwarte także w soboty. Wielu pasażerów zwracało nam uwagę, że nie zawsze mają czas, aby załatwić wszystkie swoje sprawy związane z komunikacją miejską w ciągu tygodnia.
Obecnie pasażerowie komunikacji miejskiej mogą korzystać z trzech POPów znajdujących się na stacjach metra: "Plac Wilsona" - pawilon 1002, "Ratusz Arsenał"- pawilon 09 oraz "Świętokrzyska" - pawilon 1000 G. Oczywiście cały czas dużą popularnością cieszą się także kasy w Hali Biletowej w naszej siedzibie głównej przy Senatorskiej 37 wejście E.
Od soboty - 22 września punkt
Punkt Obsługi Pasażerów na Świętokrzyskiej otwierany jest ze względu na kompleksowość obsługi pasażera (sprzedaż biletów, anulowanie wezwania do zapłaty, zwrot biletów) a POP na stacji metra Ratuszu Arsenał otwieramy ze względu na bardzo dobrą dostępność tego punktu dla pasażerów (dogodny punkt przesiadkowy z Pragi, Woli, Bemowa). Jeżeli otwarte w soboty Punkty Obsługi Pasażerów będą się cieszyły zainteresowaniem Warszawiaków, ZTM także w innych punktach rozważy godziny otwarcia. W punktach obsługi pasażerów dziennie obsługiwanych jest kilka tysięcy pasażerów.
Przypominamy także, że:
Sprzedaż biletów przy ul. Senatorskiej 37 wejście "E"
Punkt na stacji metra "Plac Wilsona" - pawilon 1002
Punkt na stacji metra "Ratusz - Arsenał" - pawilon 09 -
Punkt na stacji metra "Świętokrzyska" - pawilon 1000 G