Imieniny:
Szukaj w serwisieWyszukiwanie zaawansowane

Komunikacja

2007.09.23 g. 02:17

Punkty Obsługi Pasażerów ZTM

Nowe godziny pracy

Od 22 września dwa POPy - Punkty Obsługi Pasażerów Zarządu Transportu Miejskiego będą otwarte także w soboty. Wielu pasażerów zwracało nam uwagę, że nie zawsze mają czas, aby załatwić wszystkie swoje sprawy związane z komunikacją miejską w ciągu tygodnia.

 

Obecnie pasażerowie komunikacji miejskiej mogą korzystać z trzech POPów znajdujących się na stacjach metra: "Plac Wilsona" - pawilon 1002, "Ratusz Arsenał"- pawilon 09 oraz "Świętokrzyska" - pawilon 1000 G. Oczywiście cały czas dużą popularnością cieszą się także kasy w Hali Biletowej w naszej siedzibie głównej przy Senatorskiej 37 wejście E.

 

Od soboty - 22 września punkt

 

  • Metro Ratusz Arsenał (1 kasa + punkt informacyjny) czynny będzie w sobotę godzinach: 09:30-16:30,
  • Metro Świętokrzyska (2 kasy) czynny będzie w godzinach: 10:00-17:00.

 

Punkt Obsługi Pasażerów na Świętokrzyskiej otwierany jest ze względu na kompleksowość obsługi pasażera (sprzedaż biletów, anulowanie wezwania do zapłaty, zwrot biletów) a POP na stacji metra Ratuszu Arsenał otwieramy ze względu na bardzo dobrą dostępność tego punktu dla pasażerów (dogodny punkt przesiadkowy z Pragi, Woli, Bemowa). Jeżeli otwarte w soboty Punkty Obsługi Pasażerów będą się cieszyły zainteresowaniem Warszawiaków, ZTM także w innych punktach rozważy godziny otwarcia. W punktach obsługi pasażerów dziennie obsługiwanych  jest kilka tysięcy pasażerów.

 

Przypominamy także, że:

 

Sprzedaż biletów przy ul. Senatorskiej 37 wejście "E"

  • jest czynna od poniedziałku do piątku - w godz. 7:00 - 17:00.
  • Prowadzona jest tam m.in.
    sprzedaż biletów, zwroty biletów,
    przyjmowanie skarg i wniosków, odwołania od wystawionych wezwań za jazdę bez ważnego biletu.

 


Punkt na stacji metra "Plac Wilsona" - pawilon 1002

  • sprzedaż biletów,
  • informacja, sprzedaż rozkładów jazdy,
  • składanie skarg i wniosków:
    Od poniedziałku do piątku - w godz. 7:00 - 20:00

 

Punkt na stacji metra "Ratusz - Arsenał" - pawilon 09 -

  • sprzedaż biletów,
  • informacja,
  • sprzedaż rozkładów jazdy,
  • składanie skarg i wniosków,
  • odwołania od wystawionych wezwań za jazdę bez ważnego biletu:
    Od poniedziałku do piątku - w godz. 7:00 - 20:00
    Sobota - w godz. 930 - 16:30

 


Punkt na stacji metra "Świętokrzyska" - pawilon 1000 G

  • sprzedaż biletów,
  • zwroty biletów,
  • odwołania od wystawionych wezwań za jazdę bez ważnego biletu:
    Od poniedziałku do piątku - w godz. 7:00 - 20:00
    Sobota - w godz. 10:00 - 17:00
     

 



Opublikowal: Michał Pawlik
-
Serwis oprogramował Jacek JabłczyńskiCopyright(c) 2002 - 2014 Fundacja Promocji m. st. Warszawy