Imieniny:
Szukaj w serwisieWyszukiwanie zaawansowane

Komunikacja

2008.07.18 g. 21:43

Nowy Punkt Obsługi Pasażera ZTM

Stacja Metro Centrum

 

Zarząd Transportu Miejskiego uruchomił nowy Punkt Obsługi Pasażera. Znajduje się on na stacji metra Centrum w pawilonie 2010B.

 

Nowy punkt jest największym i najnowocześniejszym spośród wszystkich funkcjonujących w warszawskim metrze (stacje: Świętokrzyska, Ratusz Arsenał, Plac Wilsona i Marymont).

 

Do dyspozycji pasażerów oddamy aż siedem stanowisk: pięć kas oraz dwa okienka informacyjne.

 

W nowym Punkcie będzie można kupić każdy rodzaj biletu ZTM na kartoniku z paskiem magnetycznym, a także zakodować bilety na Warszawskiej Karcie Miejskiej.

 

Oprócz tego będzie można w nim także:

 

  • złożyć odwołanie od wystawionego wezwania do zapłaty,
  • anulować opłatę dodatkową,
  • złożyć skargę na prowadzącego pojazd,
  • spersonalizować WKM
  • kupić aktualne rozkłady jazdy.

 

Przy okienku informacyjnym będzie można zasięgnąć szczegółowych informacji dotyczących funkcjonowania warszawskiej komunikacji.

 

Od poniedziałku do piątku punkt będzie czynny w godzinach 7-20, a w soboty w godz. 10-17.

 



Opublikowal: Michał Pawlik
-
Serwis oprogramował Jacek JabłczyńskiCopyright(c) 2002 - 2014 Fundacja Promocji m. st. Warszawy