Obecnie infolinia pracuje bez przerwy 24 godziny. W ciągu doby pracownicy przyjmują ok. 650 telefonów.
Od poniedziałku pracowników infolinii wspierać będzie portal.
Wystarczy zadzwonić pod numer 94 - 84 i odpowiadać na pytania. Jeśli ktoś np. chce uzyskać informację o czasie odjazdów konkretnej linii autobusowej z konkretnego przystanku, wystarczy, że powie do słuchawki hasło: „Rozkład jazdy” (automat rozpoznaje mowę). Następnie automat poprosi o podanie daty odjazdu, numeru linii, nazwy przystanku czy wreszcie orientacyjnej godziny odjazdu. I już po chwili pasażer uzyska interesujące go informacje.
Do każdego zagadnienia przypisane są konkretne hasła:
Gdy pasażer wciśnie jakikolwiek klawisz w telefonie, zostanie przełączony do konsultanta.
To rozwiązanie ułatwi korzystanie z infolinii. Najważniejsze informacje pasażer uzyska, niemal natychmiast, bez konieczności oczekiwania na wolną linię.
Nowa usługa uruchamiana jest pilotażowo na pół roku. Gdy pasażerowie będą z niego zadowoleni, portal głosowy będzie wprowadzony na stałe.