Imieniny:
Szukaj w serwisieWyszukiwanie zaawansowane

Komunikacja

2008.10.14 g. 23:55

Informacje komunikacyjne bez czekania

Infolinia komunikacyjna 94-84 zyskuje nową "inteteligencję"

Już od najbliższego poniedziałku (20 października), dla pasażerów korzystających z numeru 94-84, uruchomiony zostanie specjalny portal głosowy. Umożliwi uzyskanie informacji dotyczących komunikacji miejskiej, również w przypadku gdy wszystkie linie będą zajęte. Automat może przyjąć aż 6 połączeń w tym samym czasie!


Obecnie  infolinia pracuje bez przerwy 24 godziny. W ciągu doby pracownicy przyjmują ok. 650 telefonów.

 

  • Blisko 35% wszystkich pytań dotyczy połączeń między poszczególnymi rejonami miasta.
  • 22% klientów infolinii poszukuje informacji o godzinach odjazdów.
  • 10% dzwoniących chce złożyć skargę na kontrolera biletów lub prowadzącego pojazd.
  • 6% pytań dotyczy ulg taryfowych
  • 3% to są pytania o zgubiony bagaż
  • Reszta telefonów dotyczy innych zagadnień.

 

Od poniedziałku pracowników infolinii wspierać będzie portal. 

 

Wystarczy zadzwonić pod numer 94 - 84  i odpowiadać na pytania. Jeśli ktoś np. chce uzyskać informację o czasie odjazdów konkretnej linii autobusowej z konkretnego przystanku, wystarczy, że powie do słuchawki hasło: „Rozkład jazdy” (automat rozpoznaje mowę). Następnie automat poprosi o podanie daty odjazdu, numeru linii, nazwy przystanku czy wreszcie orientacyjnej godziny odjazdu. I już po chwili pasażer uzyska interesujące go informacje.

 

Do każdego zagadnienia przypisane są konkretne hasła:

 

  • Jak dojechać” (wyszukiwanie połączeń),
  • Zgłoszenie skargi”,
  • Taryfa przewozowa”,
  • Ulgi biletowe
  • i „Aktualności”.

 

Gdy pasażer wciśnie jakikolwiek klawisz w telefonie, zostanie przełączony do konsultanta.

 

To rozwiązanie ułatwi korzystanie z infolinii. Najważniejsze informacje pasażer uzyska, niemal natychmiast, bez konieczności oczekiwania na wolną linię.

 

Nowa usługa uruchamiana jest pilotażowo  na pół roku. Gdy  pasażerowie będą z niego zadowoleni, portal głosowy będzie wprowadzony na stałe. 

 



Opublikowal: Michał Pawlik
-
Serwis oprogramował Jacek JabłczyńskiCopyright(c) 2002 - 2014 Fundacja Promocji m. st. Warszawy