Komunikacja
2008.12.08 g. 22:46
Bilet ZTM przez telefon
Masz komórkę w Plusie i konto w Citi Banku - masz bilet!
Czy mamy początek końca problemów z zakupem biletów komunikacji miejskiej?
Od 8 grudnia, część pasażerów może kupować bilety przez telefon komórkowy.
Jak informuje Igor Krajnow, Rzecznik Prasowy Zarządu Transportu Miejskiego:
Żeby móc skorzystać z tego udogodnienia, trzeba:
- na początku zadzwonić pod bezpłatny numer *145# i zarejestrować konto w systemie mPay.
- Potem, żeby kupić bilet trzeba wybrać ten sam numer oraz kod biletu.
- Jeśli ktoś chce kupić np. bilet 20 minutowy, musi wybrać numer *145*220020#.
- Dla biletu 40-minutowego będzie to odpowiednio numer *145*220040#.
- W czasie kontroli biletów pasażer będzie musiał zadzwonić pod bezpłatny numer, widoczny na identyfikatorze kontrolera.
- Pieniądze za bilet zostaną ściągnięte bezpośrednio z konta pasażera. Szczegółowe informacje znajdziecie Państwo na stronie internetowej www.ztm.waw.pl
- Uwaga!
Usługa na razie jest dostępna tylko dla posiadaczy telefonów w sieci Plus oraz dla posiadaczy kont w banku Citi Handlowym.
- Usługa już cieszy się całkiem sporym zainteresowaniem pasażerów. Od momentu jej uruchomienia dziś (8 grudnia) do godz. 15.30, bilet przez telefon kupiły 53 osoby!
Tyle Rzecznik ZTM.
A co z pozostałymi pasażerami?
Tymi, którzy nie mają konta w jednym z najdroższych banków i numeru w sieci firmy Polkomtel?
Może warto przyznać, że jest to test nowej możliwości?
-