Imieniny:
Szukaj w serwisieWyszukiwanie zaawansowane

Zdrowie

2007.12.16 g. 14:16

Zimą stop bosym stopom

Druga edycja akcji PCK
Ruszyłą sprzedaż kalendarza „DŻENTELMENI” – druga edycja akcji „Zimą stop bosym stopom”

 

12 grudnia o godzinie 20.00 w Likus Concept Store, w Warszawie, Krakowskie Przedmieście 16/18 odbył się wernisaż zdjęć do wyjątkowego kalendarza na 2008 rok - ”DŻENTELMENI”. Tym samym ruszyła druga edycja akcji „Zimą stop bosym stopom” .

 

Akcja jest organizowana po raz drugi przez Kujawsko-Pomorski Zarząd Okręgowy Polskiego Czerwonego Krzyża w Bydgoszczy. Jej celem jest zakupienie obuwia zimowego dla dzieci z najuboższych rodzin za pieniądze uzyskane ze sprzedaży kalendarza ”DŻENTELMENI”.

 

Kalendarz jest wyjątkowy z tego względu, iż nie stanowi dodatku do żadnego czasopisma, nie jest prezentem dla VIPów, każda osoba w Polsce może go kupić, sprawiając sobie i zarazem potrzebującemu dziecku prezent.

 

Cena kalendarza to cena pary butów. Kupując ten kalendarz tak naprawdę nabywca kupuje buty dziecku, które ich nie ma - dlatego cena kalendarza to 59,90 zł. Kalendarz jest do nabycia w drogeriach ROSSMANN na terenie całego kraju od 17 grudnia 2007 r.

 

W pierwszej edycji akcji na początku 2007 roku kalendarz zniknął z półek w przeciągu tygodnia, dzięki temu mogliśmy przekazać dzieciakom całej Polsce kilka tysięcy par butów. Kalendarz odniósł sukces dzięki udziałowi takich bohaterów, jak:

 

  • M. Zakościelny,
  • P. Małaszyński,
  • K. Kolberger,
  • K. Durczok,
  • P. Adamczyk,
  • A. Chyra,
  • P. Deląg,
  • B. Szyc,
  • M. Włodarczyk,
  • K. Wesołowski,
  • Sz. Majewski,
  • P. Wilczak.

 

Przygotowaliśmy drugą edycję akcji we współpracy z Fundacją TVN „Nie jesteś sam” i zaprosiliśmy do współpracy kolejnych dżentelmenów. Są nimi:

 

  • Daniel Olbrychski,
  • Bartek Świderski,
  • Mateusz Damięcki,
  • Paweł Małuszyński,
  • Jacek Poniedziałek,
  • Przemek Cypryański,
  • Tomasz Karolak,
  • Piotr Rubik,
  • Maciek Zakościelny,
  • Robert Więckiewicz,
  • Robert Gonera,
  • Tomasz Lis.

 

To przede wszystkim wyjątkowi ludzie, którzy zgodzili się „oddać swoje twarze” dzieciom.  Choć zapracowani, biegający z planu na plan znaleźli czas i całkowicie bezinteresownie zaangażowali się w akcję. Dzięki ich obecności akcja ma szansę po raz kolejny okazać się udaną.

 

  • Fotografie do kalendarza wykonał Tomasz Lewandowski,
  • O wizerunek Dżentelmenów zadbała Joanna Wiła.
  • Producentem, podobnie jak w roku ubiegłym, jest Olivier Janiak.

 

Kampania promocyjna kalendarza będzie miała miejsce w programach TVN „Dzień dobry TVN” , „Co za tydzień” i TVN Style, a od 14 grudnia na antenach kanałów Grupy TVN będziemy mogli oglądać spoty reklamowe promujące akcję z udziałem „Dżentelmenów”.

 

Pomoc w przeprowadzeniu sesji zdjęciowej zaoferował hotel Polonia Palace oraz wyjątkowe miejsce Likus Concept Store - restauracja oraz sklep w jednym. Tam 12 grudnia 2007 odbył się wernisaż wprowadzający kalendarz na rynek, podczas którego w mini recitalu wystąpiła  Justyna Steczkowska.

 

Wszystkie miejsca, w których realizowane były zdjęcia, wszyscy ludzie, którzy pomagali w realizacji projektu pracowali za darmo. Jedynym kosztem przedsięwzięcia jest druk kalendarzy, choć drukarnia Gemtext także zrezygnowała ze swojej marży.

 

Główni partnerzy akcji to: ROSSMANN oraz BARTEK - sponsorzy znacznej części druku, Profilab – druk zdjęć wielkoformatowych, TVN i Onet.pl – partnerzy medialni.




Opublikowal: Michał Pawlik
-
Serwis oprogramował Jacek JabłczyńskiCopyright(c) 2002 - 2014 Fundacja Promocji m. st. Warszawy