Imieniny:
Szukaj w serwisieWyszukiwanie zaawansowane

Szkoły wyższe

2008.06.18 g. 20:11

Warszawski Weekend z reklamą

Zbiór imprez o tematyce reklamowej w centrum Warszawy.
5 wydarzeń skupionych w okresie od 20 do 22 czerwca

 

W dniach 20-22 czerwca odbędzie się po raz pierwszy w Warszawie „Weekend z Reklamą”, zbiór popularnych imprez o tematyce reklamowej.

 

Weekend z Reklamą” ma na celu popularyzację idei reklamy, jej technologii i dokonań polskich twórców tego gatunku.

 

Przedsięwzięcie obejmie 5 wydarzeń skupionych w okresie od 20 do 22 czerwca br.

 

Wszystkie z nich zostaną zorganizowane w centrum Warszawy.

 

  • Muzeum Techniki,
  • Kinoteka
  • oraz placu przed Pałacem Kultury i Nauki.
  •  

Przedsięwzięcie realizuje Wyższa Szkoła Promocji w Warszawie we współpracy ze Studiem Filmowym Odeon Rybarczyk.

 

Adresatami przedsięwzięcia są młodzi ludzie - odbiorcy i pasjonaci reklamy.

 

Program Weekendu z Reklamą obejmuje:

 

  • 20.06 (Piątek) godz. 10.00

    Muzeum Techniki w Warszawie.
    Seminarium: „Postprodukcja obrazu filmowego. Technologie XXII wieku”.
    Seminarium obejmie prezentację, referat i dyskusję.
    Panel ma składać się z trzech części:
    - Efekty specjalne
    - Korekta kolorystyczna
    - Montaż filmowy.

  • 20.06 (Piątek) godz. 18.00
    Kinoteka. Przegląd: „Polski Film Reklamowy. Prehistoria”.
    Montaż polskich archiwalnych filmów reklamowych.
    Prowadzenie: Paweł Sosnowski (dyrektor Festiwalu Złote Orły).


  • 21.06 (Sobota) godz. 14.00
    Plac przy PKiN od strony Al. Jerozolimskich.
    Koncert: „O groszku. Polska piosenka reklamowa”.
    Koncert bez komentarza.
    WSTĘP WOLNY


  • 22.06 (Niedziela) godz. 11.00
    Muzeum Techniki w Warszawie.
    Seminarium: „Kompozycja muzyczna w reklamie”.
    Seminarium obejmie trzy części:
    - Charakterystyka kompozycji muzycznej w reklamie (prowadzenie: Michał Ostoja-Ostaszewski, kompozytor muzyki użytkowej, muzyk, aranżer);
    - Pozyskiwanie kompozycji muzycznych na potrzeby reklamy (prowadzenie: Małgorzata Przedpełska-Bieniek, producent muzyczny, szefowa Studia Sonoria);
    - Współczesny warsztat kompozytora (prowadzenie: Hubert Chłopicki, specjalista w zakresie konfiguracji sprzętu i aplikacji muzycznych, firma Audio Factory).


  • 22.06 (Niedziela) godz. 18.00
    Kinoteka.
    Przegląd: „Kopytko. Polski humor w reklamie TV”.
    Prezentacja polskich filmów reklamowych opartych na technice humoru udostępnionych przez agencje:
    - Ad Fabrika FCB,
    - BBDO Warszawa,
    - Change,
    - G7,
    - Leo Burnett Warsaw,
    - McCann Erickson Polska,
    - Publicis,
    - PZL,
    - Red8 Communication Group,
    - Saatchi & Saatchi Poland,
    - Scholz And Friends Warszawa,
    - Upstairs/Y&R Warsaw.

 

 

Bilety na seminaria będą dostępne przed imprezami :

  • w Muzeum Techniki w cenach
    - 30 zł (normalny)
    - 15 zł (ulgowy).

  • Bilety na projekcje są dostępne w Kinotece w cenach
    - 24 zł (normalny)
    - 12 zł (ulgowy).

 

Na wszystkie imprezy tegoroczni ...

 

  • ...maturzyści mają wstęp bezpłatny.




Opublikowal: Michał Pawlik
-
Serwis oprogramował Jacek JabłczyńskiCopyright(c) 2002 - 2014 Fundacja Promocji m. st. Warszawy