Imieniny:
Szukaj w serwisieWyszukiwanie zaawansowane

praca

2014.03.02 g. 13:17

IAESTE CASE WEEK 2014

Darmowe warsztaty dla studentów

- Nie przegap swojej szansy! Sprawdź, czy jesteś wartościowym pracownikiem!

Czy zastanawiałeś się kiedyś, dlaczego niemal każdą pracę w firmie poprzedzają okresy próbne, staże, bądź praktyki? Dlaczego nie można płynnie przejść z Uczelni do pracy bez dodatkowych szkoleń i wielu godzin przepracowanych na - w pewnym sensie - niepełnych prawach?

 

Logo - IAESTE CASE WEEK 2014

 

Odpowiedź na te pytania jest bardzo prosta - studia dają nam bardzo wiele potrzebnej wiedzy, nie są jednak w stanie dostarczyć informacji o konkretnych metodach i systemach wykorzystywanych w firmach, ponieważ jest ich zbyt wiele, a czasem są nawet tajemnicą firmy.

 

Aby uchylić studentom rąbka tej tajemnicy Stowarzyszenie IAESTE organizuje jak co roku cykl szkoleń CaseWeek. Można na nich poznać smak pracy w przedsiębiorstwie, a pracodawca może wypatrzyć zdolnych studentów, których chętnie zaprosiłby do swojej firmy na staż.

 

"CaseWeek" to projekt, który ma pomóc rozwijać umiejętności studentów poprzez studium przypadku - praktyczne szkolenia na konkretnych przykładach. Formuła ta daje nie tylko możliwość ugruntowania zdobytej wiedzy teoretycznej, ale pozwala także na skontrolowanie, jak zdobyta wiedza sprawdza się w prawdziwych, wziętych z codziennej pracy zadaniach. Jest to idealna okazja do nawiązania kontaktów z przedstawicielami różnych firm. 

 

Ta unikalna seria szkoleń odbędzie się w terminie 1 do 15 kwietnia bieżącego roku na dziewięciu uczelniach w całej Polsce: Akademii Górniczo-Hutniczej  w Krakowie, Politechnice Gdańskiej, Politechnice Poznańskiej, Politechnice Śląskiej, Politechnice Warszawskiej, Politechnice Wrocławskiej, Uniwersytecie Łódzkim, Uniwersytecie Medyczny w Łodzi, Zachodniopomorskim Uniwersytecie Technologiczny w Szczecinie.

 

Już pewnie nie od jednej osoby słyszałeś, że studia to za mało, żeby znaleźć satysfakcjonującą pracę - nie trać czasu i już dzisiaj zacznij myśleć o swojej przyszłości. Zachęcamy do kandydowania na szkolenia CaseWeeka, gdzie znajdziecie wiele ciekawych informacji, których nie dowiecie się na wykładzie. 

 

Studenci, którzy wzięli udział w poprzednich edycjach tego wydarzenia, wypowiadają się bardzo pozytywnie na jego temat:

 

 „Warsztat był bardzo ciekawy, dający inne spojrzenie na wyzwania stojące przed pracownikami firmy. Wszystkie zadania do wykonania były wzorowane na faktycznych problemach, które trzeba rozwiązać podczas codziennej pracy. Podejście prowadzących warsztaty było bardzo profesjonalne, a zarazem byli bardzo otwarci na studentów.”
Patryk, warsztat KONE

 

Mieliśmy okazję zapoznać się bliżej z prowadzoną przez firmę Vivenge kampanią HR, po czym przedstawić własna propozycję kampanii. System funkcjonujący do tej pory w firmie miał dużo niedociągnięć, które my jako studenci wspólnie próbowaliśmy przeanalizować. Nie było to tylko zadanie do rozwiązania, ale rzeczywisty problem w prawdziwej firmie. Uczestnicy zostali podzieleni na kilka grup, każda zaprezentowała swoją propozycję kampanii. W nagrodę dla najlepszej grupy, firma zorganizowała wycieczkę do swojej siedziby, gdzie spędziliśmy prawie cały dzień, spotkaliśmy się z zarządem oraz poznaliśmy cały proces produkcyjny. To było bardzo cenne doświadczenie. Polecam!
Ivan, warsztat Vivenge

 

Zakres tematyczny warsztatu z PKN Orlen był bardzo szeroki, co okazało się sporym plusem, gdyż można było poznać firmę z perspektywy dyrektorów kilku departamentów. Warto dodać, że od strony organizacyjnej wydarzenie przygotowane perfekcyjnie. Polecam!
Konrad, warsztat PKN Orlen

 

Co zrobić, aby wziąć udział w warsztatach?

 

Wystarczy wejść na stronę internetową projektu: http://caseweek.iaeste.pl i od 03.03 do 21.03 bieżącego roku złożyć aplikację na interesujące Cię warsztaty.

 

Nie przegap swojej szansy na udział w profesjonalnym szkoleniu zupełnie za darmo!

 

Więcej informacji znajdziesz na stronie projektu oraz na facebooku.

 



Opublikowal: Michał Pawlik
-
Serwis oprogramował Jacek JabłczyńskiCopyright(c) 2002 - 2014 Fundacja Promocji m. st. Warszawy