Folia samoprzylepna:
Biała monomeryczna folia samoprzylepna. Gramatura 100 g/m2 Zakres stosowania: do druku naklejek.
Folia wylewana:
Biała samoprzylepna folia. Gramatura 50 g/m2 Zakres stosowania: do aplikacji samochodowych.
Folia frontprint:
Powlekana folia polipropylenowa. Gramatura 164 g/m2. Zakres stosowania: do aplikacji podświetlanych do kasetonów.
Folia na szyby one-way-vision (owv)
Folia samoprzylepna charakteryzująca się dużą przepuszczalnością światła zarówno do wewnątrz jak i na zewnątrz pomieszczenia. Posiada specjalne perforacje (dziurki). Nadrukowany na niej obraz jest widoczny, podczas gdy perforacja pozwala na swobodne przechodzenie światła. Wydruki są trwałe i odporne na warunki atmosferyczne.
Reklama wycinana
Wykonana z barwnej folii samoprzylepnej. Paleta barw jest definiowana wzornikiem folii obejmującym blisko 60 kolorów. Metoda ta ma zastosowanie głównie przy aplikacjach składających się z niewielu elementów oraz tam, gdzie nie będą wykorzystywane zdjęcia. Najczęściej na pojazdach umieszcza się logo, adres i dane kontaktowe oraz np. hasło reklamowe. Każdy z wyciętych elementów jest przyklejany osobno na powierzchnię samochodu. Rodzaj użytej folii jest dobrany do rodzaju nadwozia. Jeśli grafika jest umieszczona na płaskich powierzchniach pojazdu, stosujemy folie podstawowe, natomiast jeśli powierzchnia pod reklamą jest nierówna (np. błotniki czy przetłoczenia blach) stosowana jest folia do przetłoczeń, do wyklejania aplikacji na plandekach używamy folii banerowych. Ponadto na wybór materiału ma wpływ przewidywana długość ekspozycji reklamy oraz ilość środków przeznaczonych na jej wykonanie.
Reklama drukowana
Wykonana z folii samoprzylepnej zadrukowanej metodą solventową, gdzie atrament trwale wnika w strukturę nośnika. Druk solventowy jest odporny na warunki atmosferyczne i do pewnego stopnia wytrzymały pod kątem mechanicznego ścierania (myjnia samochodowa). Na ogół nie wymaga on dodatkowych zabezpieczeń, możliwe jest jednak ochronne zalaminowanie wydruku. Zaletą metody drukowanej jest nieograniczona przestrzeń barwna - tzw. druk pełnokolorowy. Stosujemy ją głównie w reklamach wykorzystujących zdjęcia lub elementy z płynnymi przejściami barw.
Reklama na foliach magnetycznych
Wykonana na specjalnej na folii magnetycznej. Jest to elastyczny nośnik ze strukturą magnesu, wykonany w kilku grubościach - im grubszy tym większa jest siła przylegania do powierzchni metalowych. Umożliwia to bardzo łatwy montaż / demontaż reklamy. Folie magnetyczne sprawdzają się na płaskich powierzchniach (bez przetłoczeń). Istotna jest czystość podłoża - wolna od kurzu i piasku - aby zapewnić dobre trzymanie się nadwozia. Powierzchnię folii magnetycznej można wyklejać foliami barwnymi lub wydrukiem samoprzylepnym.
kontakt: grzegorz@ankar.pl, 501 086 911
więcej: www.banery.pl