Opracowanie autorstwa prof. Adama Gregorczyka jest bardzo celnym, choć niewątpliwie bolesnym podsumowaniem działań promocyjnych, jakie były prowadzone przed Mistrzostwami EURO 2012 przez powołane do tego instytucje.
Adam Grzegorczyk jest doktorem habilitowanym nauk ekonomicznych, politologiem, medioznawcą. Rektorem Wyższej Szkoły Promocji w Warszawie i profesorem nadzwyczajnym Akademii Finansów w Warszawie. Specjalizuje się w dziedzinie zastosowania instrumentów komunikowania, perswazji i wizerunku.
Jest autorem przeszło 20 publikacji monograficznych.
W referacie szczegółowo jest omówione wiele aspektów związanych z promocją Warszawy. Wiele uwagi autor poświęca m.in. spotom reklamowym produkowanym na zlecenie Urzędu Miasta. Znaleźć można tam linki do filmów zamieszczonych w serwisie YouTube.
Polecamy lekturę tego poważnego, naukowego opracowania, nie tylko Radnym Warszawy czy urzędnikom zajmującym się tymi zagadnieniami. Zachęcamy rzetelnego zapoznania się wszystkim, którzy parają się zawodowo promocją jak i adeptom tej nauki.
Komentarze są zbędne.
Czas na wnioski i działania.
Aby przeczytać Referat kliknij na obrazek lub podpis.
Przeczytaj referat
(plik PDF, otwiera nowe okno)
Referat publikujemy za zgodą Autora.
Dziękujemy bardzo!
Referat prof. Adama Gregorczyka został opublikowany w 2012 roku w monografii będące jednym z efektów Konferencji Marketingu i Innowacji w Samorządzie, jaka miała miejsce w październiku 2011 roku w Rzeszowie.
Tytuł:
Redakcja:
Wydawca: