www.warszawa.plLogin | Usenet | Klub | Linki
Tematy: AdministracjaHistoriaLudzieSpołecznośćGeografiaArchitekturaRozrywkaRozwójPrzyrodaTurystykaGastronomiaMediaEdukacjaKomunikacjaBezpieczeństwoSportUsługiKulturaProblemyPraca
Extra: MapaPanorama ▪ Wydawnictwa ▪ UE ▪ Galeria
reklama
Warszawa
 
2003-10-23, 09:00
Kolejny Real
W trzeciej dekadzie października rozpoczął działalność pierwszy hipermarket w granicach miasta stołecznego Warszawy.
Działający w ramach centrum handlowego Walther przy ulicy Krakowskiej Real ma prawie 15 000 m2 powierzchni, przy czym powierzchnia handlowa to "zaledwie" 7500 m2.

Jak podkreśla Peter Meine, prezes Reala, nowa koncepcja sieci zakłada powstawanie obiektów mniejszych niż dotychczas, a tym bardziej mniejszych od tych, jakie preferuje głownie francuska konkurencja.
Pozostała powierzchnia przeznaczona jest na cele biurowe i zaplecze, a przede wszystkim na licząca 19 sklepów i punktów usługowych galerie handlowa. Szefowie Reala twierdza, ze skład najemców galerii ma dla hipermarketu szczególne znaczenie, bowiem jej celem jest uzupełnienie oferty sklepu wielkopowierzchniowego, a nie konkurowanie z hipermarketem.

Real przy krakowskiej oferuje około 45 000 artykułów, przy czym szczególnie mocno widoczne są stoiska z produktami sportowymi, kosmetykami i alkoholami.
Klienci maja do dyspozycji 35 kas, zaś w obrębie centrum handlowego parking na ponad 1500 samochodów.
W nowym hipermarkecie znalazło zatrudnienie około 9350 osób.
dodał/a: Michał Pawlik
Ludzie Fundacji | Wydawca | Informacje prasowe | Ochrona prywatności | Reklama | |
© 2002 Fundacja Promocji m. st. Warszawy Hosted by jHosting.pl - Java Hosting