www.warszawa.plLogin | Usenet | Klub | Linki
Tematy: AdministracjaHistoriaLudzieSpołecznośćGeografiaArchitekturaRozrywkaRozwójPrzyrodaTurystykaGastronomiaMediaEdukacjaKomunikacjaBezpieczeństwoSportUsługiKulturaProblemyPraca
Extra: MapaPanorama ▪ Wydawnictwa ▪ UE ▪ Galeria
reklama
Warszawa
 
2006-07-20, 11:16
Dziś rusza akcja Tesco dla szkół
Zestawy komputerowe, telewizory, sprzęt sportowy i słowniki mogą wygrać warszawskie szkoły w wakacyjnej akcji Tesco.

W tym roku akcja startuje już po raz piąty. Polega ona na tym, że wydane w markecie pieniądze są zamieniane na punkty (jedna złotówka to jeden punkt), które zasilają konto wskazanej przez kupującego stołecznej szkoły. Zostaje ono uruchomione na stronie www.tesco.pl, kiedy punkty dla niej przekaże choć jeden klient. W ten sposób placówka zostanie włączona do akcji.

Potem punkty są zamieniane na nagrody. Za zebranie np. 1,3 mln punktów, szkoła otrzyma sześć zestawów komputerowych, za 540 tys. dostanie laptopa lub rzutnik multimedialny, za 180 tys. – telewizor, a za 50 tys. aparat fotograficzny lub drukarkę.

Już od dziś do Tesco mogą więc ruszać uczniowie, ich rodzice i nauczyciele z warszawskich szkół. W każdym sklepie są specjalne kupony. Dostaje się je przy kasach w momencie płacenia za zakupy. Trzeba tam wpisać dokładny adres szkoły, dla której przeznaczamy punkty oraz kwotę, za jaką zrobiliśmy zakupy.

Uczniów i nauczycieli, którzy również w ubiegłych latach walczyli o nagrody dla swoich szkół, zainteresują pewnie zmiany w regulaminie. Do tej pory nagrody dostawały tylko cztery placówki, którym udało się zebrać najwięcej punktów. Teraz wszystkie szkoły, które zgromadzą ich minimum 3,5 tys., będą mogły je zamienić np. na słowniki lub artykuły papiernicze. – Wystarczy, że zakupy w Tesco, np. o równowartości 70 zł, zrobią rodzice dzieci z dwóch klas, a nagroda dla placówki już jest zagwarantowana – tłumaczy Dorota Komar, koordynator akcji.

Kolejną nowością w regulaminie jest to, że konkretną szkołę będzie można wskazywać w sklepach Tesco w całym kraju. Wcześniej każda placówka była przyporządkowana tylko konkretnemu marketowi ze swojego rejonu i tylko tam można było wypełniać dla niej kupony i gromadzić cenne punkty.

W ubiegłych latach akcja cieszyła się dużą popularnością. W samej Warszawie w przedsięwzięciu wzięło udział ponad 150 szkół. Większość z nich to były stołeczne podstawówki. Akcja potrwa do 13 września.

Aleksandra Bielatko, Życie Warszawy

źródło: Życie Warszawy
Ludzie Fundacji | Wydawca | Informacje prasowe | Ochrona prywatności | Reklama | |
© 2002 Fundacja Promocji m. st. Warszawy Hosted by jHosting.pl - Java Hosting