www.warszawa.plLogin | Usenet | Klub | Linki
Tematy: AdministracjaHistoriaLudzieSpołecznośćGeografiaArchitekturaRozrywkaRozwójPrzyrodaTurystykaGastronomiaMediaEdukacjaKomunikacjaBezpieczeństwoSportUsługiKulturaProblemyPraca
Extra: MapaPanorama ▪ Wydawnictwa ▪ UE ▪ Galeria
reklama
Warszawa
 
2006-09-26, 17:43
CBA kupi nowe samochody
 (Strefa biznesu)
Centralne Biuro Antykorupcyjne to najmłodsza służba specjalna w naszym kraju. Powołana została przez parlament 12 maja 2006 r., której podstawowym celem działania jest walka z nadużywaniem władzy i wykorzystaniem uprzywilejowanej pozycji do osiągania korzyści osobistych i majątkowych. Budżet przeznaczony na funkcjonowanie tego biura w 2007 r. wyniesie 120 mln zł.

W związku z rozpoczętą niedawno działalnością urzędu niezbędne jest przeprowadzenie inwestycji dotyczących zakupu odpowiedniego wyposażenia dla funkcjonariuszy biura. Na pewno koniecznymi przedsięwzięciami w celu zapewnienia mobilności oraz sprawnego
i szybkiego działania potrzebne jest wyposażenie w postaci sprawnych samochodów. Taką właśnie inicjatywę podjęło Centrum Obsługi Kancelarii Prezesa Rady Ministrów, które ogłosiło przetarg na dostawę 52-óch fabrycznie nowych (wyprodukowanych w 2006r.) samochodów osobowych różnych klas na potrzeby Centralnego Biura Antykorupcyjnego. Wartość zamówienia oszacowana jest na ok. 3 196 721,31 zł (bez VAT).

Oferty o dopuszczenie do udziału w postępowaniu przetargowym można składać do dnia: 30.10.2006r., do godz. 09-tej, na adres: Centrum Obsługi Kancelarii Prezesa Rady Ministrów, ul. Powsińska 69/71, Kontakt Wydział Zamówień Publicznych i Zaopatrzenia, 02-903 Warszawa. Szczegółowa specyfikacja warunków zamówienia dostępna jest na: http://www.cokprm.gov.pl/.
Całkowita wartość wadium dla wszystkich części zamówienia wynosi 63 600 zł.

Tymczasem na rodzimym rynku motoryzacyjnym nie jest najlepiej. Mało jest nabywców krajowych, prawie 96% wyprodukowanych w Polsce samochodów trafia na eksport.
W sierpniu sprzedano 17 517 sztuk, (o 7,7% mniej niż miesiąc wcześniej i o 1,4% mniej niż przed rokiem).

Małe zainteresowanie nowymi autami wymusiło na dealerach dość znaczącą obniżkę cen z jednoczesnym zaproponowaniem dodatkowych opcji w wyposażeniu podstawowym samochodów. Końcówka roku i początek następnego prawdopodobnie przyniesie kolejne korzystne oferty sprzedaży wynikających z akcji wyprzedażowych.

Polacy w 2006 roku najchętniej kupują samochody marki Toyota. Od początku roku sprzedano 19 852 aut tej marki. Dalsze miejsca zajmują kolejno: Skoda (18 327 sprzedanych aut), Opel (16 278 sprzedanych aut), Fiat (sprzedanych 16 258 aut). W jakie marki samochodów zostanie wyposażone CBA – nie wiadomo. Biorąc jednak pod uwagę zaciętą walkę o klienta na rynku motoryzacyjnym w ostatnim czasie, zaplanowany przetarg zapowiada się tym bardziej ciekawie.



Autor: Łukasz Nowak
Źródło: www.bizzone.pl
dodał/a: Michał Pawlik
źródło: Strefa biznesu
Ludzie Fundacji | Wydawca | Informacje prasowe | Ochrona prywatności | Reklama | |
© 2002 Fundacja Promocji m. st. Warszawy Hosted by jHosting.pl - Java Hosting