www.warszawa.plLogin | Usenet | Klub | Linki
Tematy: AdministracjaHistoriaLudzieSpołecznośćGeografiaArchitekturaRozrywkaRozwójPrzyrodaTurystykaGastronomiaMediaEdukacjaKomunikacjaBezpieczeństwoSportUsługiKulturaProblemyPraca
Extra: MapaPanorama ▪ Wydawnictwa ▪ UE ▪ Galeria
reklama
Warszawa
 
2006-09-27, 22:12
Przetarg na publikacje na temat ochrony konkurencji
 (Strefa biznesu)
Fundacja “Fundusz Współpracy” Jednostka Finansująco-Kontraktująca ogłosiła przetarg. Otrzymał on nazwę “Opracowanie, druk i dystrybucja publikacji w zakresie ochrony konkurencji oraz opracowanie bazy danych i bazy mailingowej mediów w ramach projektu Środki Przejściowe 2004 (Transition Facility 2004) “Ochrona konkurencji”.

Fundacja istnieje od 1990 r. a jej utworzenie było związane z potrzebą stworzenia wyspecjalizowanej i niezależnej od kolejnych rządów organizacji, pomagającej zarządzać środkami pomocowymi i wspierającej finansowane projekty.

Zamówienie dotyczy programu finansowanego ze środków wspólnotowych, nazwanego Transition Facility “Ochrona konkurencji'”. Są to środki pomocowe związane
z pierwszymi latami naszego unijnego członkostwa. Wzmacniamy dzięki nim administrację
i wymiar sprawiedliwości oraz wdrażamy unijne prawodawstwo. Niniejsze zamówienie jest podzielone na trzy części. Również sam przetarg jest przetargiem częściowym. Zamawiający dopuszcza możliwość złożenia ofert dla każdej z trzech części.

Cześć pierwsza dotyczy opracowania, druku i dystrybucji publikacji, w zakresie prawa ochrony konkurencji pt. “Poznaj rynek europejski - wszystko o konkurencji''. Ma być to wkładka do dziennika o zasięgu ogólnopolskim. Szacunkowy koszt tej części to 37 542,74 euro. Wadium wynosi 3000,00 zł.

Cześć druga ma polegać na przygotowaniu i publikacji tej samej “wkładki” tyle, że w dwóch różnych publikacjach w tygodnikach opinii o zasięgu ogólnopolskim. Wartość tej części przetargu to 47 752,45 euro. Wymagane wadium to 4000,00 zł.

Trzecia część dotyczy przygotowania i publikacji biuletynu pod tytułem “Prawo konkurencji na co dzień”. Obejmować ma 6 wydań w wersji drukowanej oraz elektronicznej. Tutaj w grę wchodzi również opracowanie bazy danych służącej do wysyłki publikacji, bazy mailingowej mediów służącej do informowania o podjętych działaniach oraz wysyłki biuletynu w formie elektronicznej. Wartość trzeciej części to 70 059,27 euro. Największa część wymaga wadium w kwocie 5500,00 zł.

Całkowita wartość zamówienia to 155 354,46 euro.
Oferty dotyczące jednej lub kilku części można składania do 18 października b.r. Szczegóły zamówienia są dostępne pod adresem:
http://www.cofund.org.pl/przetargi.php?przetarg=53.


Autor: Adam Dzienisowicz
Źródło: www.bizzone.pl
dodał/a: Michał Pawlik
źródło: Strefa biznesu
Ludzie Fundacji | Wydawca | Informacje prasowe | Ochrona prywatności | Reklama | |
© 2002 Fundacja Promocji m. st. Warszawy Hosted by jHosting.pl - Java Hosting